2015-07-09

Mano skaitomiausi tinklaraščiai



Ši savaitė buvo paskelbta Blogerių savireklamos savaite. Lietuvos tinklaraštininkai sudarinėja savo mėgstamiausių tinklaraščių sąrašus ir dalinasi jais su savo skaitytojais. Nors aš daugiausiai skaitydavau nelietuviškus blog'us ir lietuviškus mėgstamus turėjau tik kelis, ši idėja paskatino mane pasižvalgyti daugiau. Būsiu atvira: tinklaraščiuose ieškau įkvėpimo, kai kasdienybė pasidaro nuobodi. Kartais būna užeinu į vieną, kitą, paskaitinėju ir uždariusi kompiuterį jau einu gaminti, skaitau, tvarkau namus, myluoju vaiką, lakuojuosi nagus ir pan. Tinklaraščiai yra gera vieta įsikvėpti kasdienybei. 

Taigi štai mano mėgstamiausi ir ką tik įtraukti į mėgstamųjų sąrašą tinklaraščiai:

  • Lamų slėnis. Daug visko. Daug įkvepiančių gyvenimo istorijų, įdomių žmonių, gražių namų ir t.t.

  • Gyvoji psichologija. Studijavau psichologiją, todėl kai kurių psichologų tinklaraščiai, puslapiai ir straipsniai jau atrodo nuobodoki. Kartais susidaro svetimas paprastiems žmonėms visažiniškumo įspūdis ir mažai arba visai jokio asmeniškumo. Kaip gera matyti, kad šio tinklaraščio autorė kalba ne tik apie psichologinius reiškinius, bet ir apie save, savo patyrimą. Malonu panirti į ilgus Linos tekstus.

  • Ū ilgoji. Tinklaraštis, kurio centre nuostabi mergaitė Ūla. Jis mane drąsina nebijoti dalintis šeimos gyvenimu.

  • Ten kur namai. O čia vietelė, į kurią patekus sunkiai galiu ištrūkti. Namų dizaino idėjos gali skambėti rimtai, bet mane džiugina, kad tos idėjos nėra sudėtingos. Jas lengva įgyvendinti.

  • Vaikai ir vanilė. Vienas iš mano mėgstamiausiaų tinklaraščių apie maistą. Žavi autorės požiūris į rašymą šia tema: "Aš niekada negaminu nieko tam, kad galėčiau publikuoti tinklaraštyje; veikiau atvirkščiai – jeigu receptas geras, daug kartų bandytas ir mano šeimos mėgiamas, arba naujas, bet puikiai pavykęs, aš nufotografuoju ir pasidalinu su skaitytojais".

  • Ramios lankos. Pastorės A. Krikštaponienės tinklaraštis dvasingumo ir tikėjimo temomis. Daug temų skirtų būtent moterims.

  • Daugiau nei virtuvė. Įkvepia kasdieniškiems dalykams: žaliam kokteiliui, knygai, rašymui, planuotam maisto gaminimui ir pan.

  • Proto aistros. Labiausiai mėgstamas tinklaraščio skyrelis "Patarimai dukrai". Tai trumpučiai pamąstymai įvairiomis moters gyvenimo temomis.

  • Moku žaisti. Tai vieta, kur galima išmokti žaisti. O tas yra BŪTINA auginant vaiką.

  • Kur mano raktai. Tinklaraštis apie madą. Autorė greitai taps mamyte (iš karto sveikinu ją!), todėl ją mėgsiu dar labiau. 





1 komentaras: